wtorek, 19 listopada 2013

Miejsce, w którym mogłabym mieszkać.

Ostatnie tygodnie upłynęły mojej najlepszej przyjaciółce na poszukiwaniach stworzonego dla niej lokum. Znacząca była dla niej przede wszystkim lokalizacja – w głównej mierze spokój oraz cisza, ale również szybki dojazd do stolicy. Sama niedawno poszukiwałam takiego miejsca, więc miałam o tym jakiekolwiek pojęcie. Dla mnie codzienne dojeżdżanie do stolicy nie jest zbyt ważną sprawą, ale spotkałam się z opinią, że dobrym miejscem będą dla Gośki Marki – bardzo spokojne miasteczko graniczące z Warszawą. Dotarcie do Warszawy to zaledwie paręnaście kilometrów, a miasteczko to jest naprawdę urocze. Pojechałyśmy tam we dwie i znalazłyśmy wszystko to, co potrzebne – park krajobrazowy, place zabaw, miejsca do uprawiania sportu, bibliotekę… Jednym słowem wszystko, czego potrzeba rodzicom i im dzieciom. Jeśli jesteś zaciekawiony tym tematem, spójrz tutaj: ida.pl
Zdjęcia zaczerpnięte ze strony: http://ida.pl/segmenty.php

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz